Kuckeliku klockan är lite över sjuu

Tjoooo.  Sitter i köket och väntar på att min mat ska bli färdig.. Gjorde klyftpotatis, kyckling med äpple& currysås, som för tillfälligt är i ugnen.... De fula med att laga mat, är att det tar sån jävla tid innan det blir färdigt. Så nu sitter jag & tjuvar massa klyftpotatisar ju.. :/ Jaja några blir nog kvar till kycklingen.
Annars så fick jag ju städat idag, så nu ser det ganska fint ut igen :P Sen så tränade jag, såklart duscha jag efteråt:P Men det var ju fan ingen njutning av duschen direkt. Jag hade väl spolat liiite varmvatten innan jag duscha. SÅ när jag tvättat håret en gång, då jäääävlar försvinner allt varmvatten. :( Buhuuuuu va ledsen jag blev. Tänkte vafan orka tvätta sig i kallt vatten. Så jag stod där & vänta lite. Men icke då, varmvattnet kom aldrig tillbaks. :p Så ja, jag fick duscha i svinkallt vatten, det är inte de att de är lagom kallt. Utan iiiiiiiiiiiiiiiiskallt ! Skrek som en idiot där inne i duschen. hahah.
Nog om de. Sen åkte jag till Grästorp för att gå en promenad. Gick väl i 1 timma, runt lite överallt.  Skönt var de.
Sen hämtade jag ut mina biljetter på ica, wiiiihoo ;P , handlade även lite skit, t.ex fågelfrön till pippifåglarna. Har ju hängt upp massa talgbollar, men det är tydligen något fel på dom i år. Dom fryser och är stenhårda. Så jag tänkte va snäll & köpa lite solrosfrön då, eftersom det finns en del fåglar häromkring i skogen.
SNÄLL säger jag som snart ska käka en kyckling ? hahah .
Baiiiiiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0