Hemma från ...

Ljuspartyt. Fick köpt lite till salongen, och 2 paket med 12 st småljus i varje. En doft med Jordgubbsrabarber och en med svart körsbär. Ljuvligt goda. Sen så köpte jag en present till mamma också. Som kommer lägligt tills hon fyller år. . åååh de fanns hur mycket fina saker som helst. Så jag kommer absolut köpa mer därifrån, än från andra ställen.  Mycket bättre ljus de här. Okej dom kostar endel. Men de är de värt, då dom brinner längre och ljusen blir inte fulla med stearin som flyger åt alla håll. :) Så det var en trevlig kväll hos Sofia, med goda smörgåsar, te, grogg, melodifestivalen, godis och nintendo wii . c[: Underbart!

Det enda som fattas nu är min älskling som är långt borta åt helvete... <3

Förresten här är dom två låtarna som gick vidare till globen. Enligt mig var det dom bästa :)
Det blev bara lite utav Olas låt, för jag hitta inte Salem Al Fakirs låt.






Kommentarer
Postat av: Frida

själv gillade jag rödtotten ;P Bara för jag vill ha hennes hår! så snyggt.

2010-02-07 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0