Härlig sovmorgon ?

Men nej. Telefonen ringde om och om igen, från 7 halv 8 - 9. Jag svara inte, för vem orkar resa sig upp ur sängen? Vill någon något så får dom ringa min mobil för den är åtminstonde i sängen! :D Och vem skulle ringa mig på hem telefon lixom ? haha.
Så jag skeeeeeeeeeeet it. Började få sådär smått ont i huvudet varje gång jag vakna av att de ringde. Men får skylla mig själv när jag inte svarar. Det ringde iaf tillslut på min mobil, då svara jag inte heller. För då sov jag och drömde att det var en kund på salongen som ringde. haha. Men när jag vakna så fick jag se att de va farsan som ringt.. Så då ringde jag upp, o morsan svara ? :O Hon sa att hon var sjuk. Då säger jag - vafan säger du inte de för då?.  hahah. snällt va.. Så ibland kanske man ska svara även om man inte orkar? hmmm . :p Hon behövde bara hjälp att få tag i en kund , eftersom hon skulle jobbat idag.. Men det löste sig nog för nu har de inte ringt på ett tag..
Sen blev det till att gå upp och gå ut med vovven. Att han älskar snön så förbaskat. Det gör jag väl med, men inte så att jag vill sticka ner hela huvudet i snön  o frysa näsan av mig, o stå med rumpan i vädret. Eller gräva ner sig helt. Det är ju svinkallt ^^
Men han är glad iaf, de är ju huvudsaken .
Så va händer mer idag då tro ?
Jo just nu äter jag. Sen så har jag satt på kaffe, så huvudet blir lite piggare. Sen har jag tänkt sätta mig och sticka min andra påbörjade halsduk. Första blev så bra, så jag får göra en till, hehe noe men det är faktiskt roligt. Tänkte jag gör en halsduk till så jag kommer igång lite mer. Sen ska jag göra tumvantar till superman, får hoppas att tummarna blir åt rätt håll då bara . =)
ÅÅÅ ikväll så blir det ljusparty hos Sofia. Ska bli roligt o se vart dom bor . Får hoppas jag hittar något sniffisniffgott ljus .

Noe dags för kaffe för kärringen.
baiii








Kommentarer
Postat av: Emely

Leeeeellaa Bäa ^^

2010-02-06 @ 16:03:07
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0