Godmorgon Vinterdag

Det var väldigt vad det snöat idag. Fick börja morgonen med att skotta fram mig själv. Sen när jag åkte hem till farsan, då kör man såklart fast direkt. Tur jag hade med skyffeln i bilen. haha ;D Men sen tog farsan traktorn o skotta bort. Då gick de mycket fortare..

Så nu är jag här för att träna lite i deras lilla gym. haha snart är jag bodybuilder.. not.. tycker det är äckligt med så mycket på killar faktiskt. Finns väl tjejer som ser ut så också, men då ser dom ut som killar .
höhö, noe nu har jag fan suttit här en timma o inte gjort ett piss.. Så det är väl dags att börja nu. Få nog springa på dass först o lägga en chokladklick.
baii baii




Kommentarer
Postat av: Emely

HAHAAHAH, typist lilla beus ;D <3

2010-02-03 @ 12:40:45
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0