Godmiddag Körv

Yes, är hemma hos morsan & käkat köörv. Börjar jobba halv 3 igen.  Sen slutar jag vid 7. Jobbigt, för idag är jag verkligen trött. Sviter från helgen antagligen. :)
Ikväll ska jag gå lägga mig tidigt har jag tänkt. Hoppas det är dåliga program på tv, annars glömmer jag av att sova.
Men antar att det är halv 8 hos mig, sen brukar de va något vid 8. Spårlöst ? haha jaja. Förresten igår, när jag gått och lagt mig vid 8 i sängen. Stickade lite, kollade tecknat:P Sen var det ju blåsningen. FAN va bra det var igår. haha skratta som fan åt, speciellt åt hon Tina eller Nina, va hon nu hette. Att hon gick på att hon styrde en robot i polen. ^^
Sen somnade jag en sväng & sen knackade de på dörren & fönstren. haha blev lite rädd så jag ringde superman ;P Tänkte ifall att de inte var han. Men de var det juuu, så då var min söndagkväll räddad :) Tack baby.


Noooe nu är det dags att sluta skriva innan ögona stängs. Ska busa lite med vovvsen nu . Baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0