GÅ lägg dig.

MM , jag ska göra de strax iallafall :)
Sitter hemma hos morsan o kikar lite, kollat längdåkningen med herrarna, osguld osbrons. hejjaaa ;D Nu är det Curling på tv, men sverige var dåliga idag.
Aa, har ju som sagt vart på kalas ikväll, gött som fan med smörgåstårta . Sen var det ju tänkt att komma hem också, men min framfarsväg blåser igen på 1 minut. Så de va ingen som skottat när jag kom, så jag fick åka hem till morsan istället. Får åka hem i morgon istället , hoppas dom skottar lite oftare då .
Åkte förresten skidor förut, hahah, gudars va jobbigt de va. Hade ändå flexikoppel på vovvsen så han drog ju lite, men inte fan gick de fortare för de. Jag ska nog hitta någon bättre backe i morgon . :)
Näe nu är det dags för att sova. Ögonen somnar .
baaai

Kommentarer
Postat av: Emely Wallander

BLUBB*

2010-02-21 @ 17:48:47
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0