Fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys !

Ja sist jag skrev skulle jag åka & lämna vovven på dagiset. Men tror ni de gick vrida om nyckeln så bilen starta? NEJ . Cpskit va arg man blir när det inte blir som man tänkt sig! Tur jag bor närmare mamma nu , så jag kunde ringa hon o få åka med hon. Men såklart blev jag försenad till jobbet eftersom klockan blev ganska mycket, innan jag lämnat vovvsen. Får hoppas på att pappii fixar bilen i morgon. För bil de klarar man sig inte utan, inte jag iaf :)

Trodde de inte skulle bli så mkt fredagsmys idag.Men min superman kom & kramades lite. jippiii <3 , men nu sitter man o saknar igen. . .

Dags för sängen kanske? Är otroligt trött. Godnatts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0