Fredagen här då .

Kom hem för ca 1 timma sen. Skönt med helg, mycket behövligt. Det känns åtmindstonde i ryggen, har ju inte tränat något denna veckan, så kan va därför. Ska göra de i morgon istället, är det tänkt nu iaf. Sen om de blir av är ju en sak. Varje Onsdag var det ju tänkt, och de har jag hållt länge :p Förutom i onsdags, för då träffa jag superman istället.
Jees, resten av helgen då. Söndag blir det ju gbg horse show med morsan . Ska bli mycket trevligt , hihi längtar.
Längtar även till malmö . Hoppas de blir myyys & inga sjuka vovvar .
hehe
Jag käkade nyss kvällsmat, det är inte socker det är salt :) Speciall mandelkrans. haha



Sen medans jag jobbade och väntade på att en färg skulle bli klar, så fotade jag mina vackra skor. haha de är ju bra att ena delen av skon inte har hår på sig.



baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0