Fredag Fredag Underbara Fredag

YEEEEEEEHOOIII.  Fredag och ännu mera snö snö snö :)
Jaja fredagen är underbar iaf. Datan i knät & kaminen brinner, lets dance är på, vindruvorna bredvid mig. Kanske snart ska ta till chipsen också, för ovanlighetens skull;D För jag äter ju lixom aldrig chips, host... Slår väl över kanalen till OS snart. Börjar bli ganska skoj med OS ändå, haha .  Det enda som fattas är min sötnöt..<3

Ååh , förut så åkte jag ju hem lite tidigare från jobbet, såklart så är fartkameran igång. Såklart blixtrade :/ Körde bara i 10 över, men ändå de stämmer säkert inte & så är det väl dyrt utaa helvete.. ! Räcker de inte snart ffs. Åhh va irreterande, får hoppas att jag är suddig.  Dom bara vill ha pengar, dom kan väl fan ta fast alla cpdumma människor istället. Jag som är så snäll  ? .  haha
Phhh, ja nu har jag fått klagat lite, så nu räcker de. Jag ska inte klaga på snön heller mer. hehe, jag ska nog åka skidor i morgon , i snöstormen. Om de ens blir någon storm ?.

Nä nog om tjöt. Baaaaii .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0