Då var man hemma

igen, efter att ha sovit hos morsan. Blev väckt då och då, av vovvsen som gick runt o vandra med en nalle i munnen.
Men tillslut fick man sova, sen på morgonen så typ hosta han hoskräktes men inget kom. Ni vet då man tror dom satt något i halsen.  Men men tänkte inte mer på de.
Sen senare på dagen så börja han hosta riktigt mkt, så ja nu är det väl kennelhosta igen han har fått. :/ Tråkigt, men han är ju vaccinerad mot de, så hoppas det blir lindrigt. Det kommer inge vitt slemm än iaf, han sover mkt.Men när vi e ute, så tror han ju de går att slänga sig i snön o dyka som vanligt? Ickee dumma hund! :)
Iallafall, vi har kommt hem nu. Svinkallt, runt 8,10 grader är de inne. Men har tänt brasan nu så försöker få upp värmen. Har även duschat i eldande vatten, haha de rök som bara den. Men sköööönt som tusan!
Ska nog även ta och göra lite paprika/chili/kalkon toast , börjar bli hungrig. Vovven får väl få makrill i sitt foder, så kanske han blir glad .

Hade ju även tänkt åka till Trollhättan idag, men har vart fruktansvärt trött hela dagen, & sen nu när vovven blev sjuk, så blev det inte av. . Saknar min Sman ju <3, inte setts sen i onsdags :(

Jaja nu ska jag dra mig till köket o fixa käk. baiii


Lite fula bilder också, här har jag försökt få in så mkt vedträd som möjligt. En jäkla röra :D



Oså, min lilla sjukling som nannar :)





Kommentarer
Postat av: Emely Wallander

Aw, han har det bra där med sina nallar och filten. hähä :)

2010-02-21 @ 19:04:50
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

hehe ja de har han allt :)

2010-02-22 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0