sover jag?

jag tror att vid det här laget sover jag nog. hehe, testar ett tidinställt inlägg igen..
Endast lite bilder :>

Världens godaste skinka


'Julblomman' till Ida&Joakim, eller snarare till deras hundar Hugo & Laban.. haha ;D Morsan hittade inga fina julblommgrupper, så hon satte ihop en egen , med massa hundben,kotor & kex. Hugo är en blandning mellan leonberger, newfondland & något mer ..humm tror jag ? Laban är sankt bernad blandad med 2 till raser..haha så STOOOORA är dom. Så passande med godis till dom ..  Min vovvsing var ju också med på julafton, haha men han va allt lite skrajj när bägge var runt omkring han, så laban fick va fast. Hugo va ju så lung, så då gick de bra;D



Dagen innan julafton, bror är trööött


mormor,morfar,paaapi




beauty bruden.








baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0