Seeeeeeeg

på att skriva här ja... helgen har varit bra! Fredagen kollade jag idol & sen somna jag, Lördagen spenderades lite hemma hos mamma, sen på kvällen hos sandra lysell i typ 2 timmar. Sen hämta jag älsk & drog & kolla fotboll på emmas, OMG säger jag bara.. Det är ju en pizzeria, men lite pub på kvällen. Så när vi kommer in där, så sitter det ett gäng 35,40+ som är dyngfulla, blonda 'tjejdamer' som hade en svart utväxt utan dess like. haha ena satt & spela bort sina pengar , typ 500 kr eller va jag hörde.. En annan stod & dansa mellan borden & blunda, helt borta.. Gubbarna dom satt & sjöng till musiken, svinhögt. De va ok vi kolla ju fotboll som inte hade något ljud ändå. Men sen när pizzagubben bytte till nyare musik, då fortsatte detta gäng att sjung/skrika massa andra låtar, så man blev nästan död. Där satt jag & älsk, samt andra yngre som drack lite, men dom unga va helt tysta.. sjukt att dom äldre ska behöva beteé sig så äckligt . Jag var även på toa, där gick en dam & gubbe in på samma ? :O
Men men det gick att se färdigt matchen iaf.. Haha jag gjorde ju en tabbe själv. Älsk köpte jordnötter o chilinötter. Jag äter inte chili, men tänkte jag kunde smaka på en. Så när jag gjort de, & börjat äta jordnötter fullt i hela munnen, så känner jag hur det börjar kittlas i näsan. JAG MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE NYSA. Så nös lite försiktigt en gång, lyckades ha kvar dom jordnötterna i munnen.. MEN DÅ jävlar då ska man nysa en gång till. å jag kände bara att jag kommer spruta ut de jag har i munnen. Så jag böjde mig mot väggen, å AATJSHOOOOOOO , så va väggen täckt med tuggade jordnötter...hahaha jag försökte dölja de för älsk, men han bara' duu har ju i håret' haha sen såg han de på väggen med. hahah pinsamt :( Men hur lätt är det att hålla kvar saker i munnen när man nyser om munnen råkar öppnas .. JAJA :> Sen åkte vi hem efter matchen, soooov så skönt emellan Casillas & älskling. Varmt & skönt . .
På söndagen så skulle jag iväg & kika på en häst i Lödöse , med kusinen . Så åkte runt halv 12 & hämta henne, sen iväg. Hästen va väldigt fin, eftersom de va en skäck , de är ju ganska ovanligt att dom är stora. Snäll i hanteringen osv, men så skulle vi ju test rida den i snön . Inte de bästa att rida i snön , men den hade kraftiga hovar så inga problem för den egentligen. Grejjen var att den hade antagligen bara ridits rakt fram, o sen blivit vänd åt höger & ridit rakt fram ? haha för åt vänster va helt lååst, jag som har mjuka händer kändes som jag drog som en idiot . Min kusin som är lite mer rutinerad sa de också han har svårt för vänster varv & helt bongstyrig. Så nej de va inget o ha. Kändes som man red en gammal ridskolehäst som inte lyssnar på hjälperna för de va kört för mig.. Men man ska ju inte ta den första man ser heller, bra att kika runt. Så ska kolla på en annan på onsdag som min kusin tycker är skitbra i allt. Men då får man lägga mer pengar. Men som kussan säger' man får va man betalar för' Å jag behöver ingen bongstyrig som första häst direkt. Men men återstår att se...

BAAAAAAAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0