Pulkabackeeedag

vad har hänt sen sist då . Jo igår va jag med 2 andra ute & red, skulle galoppera i snön, så fick hästen därbak flipp o den ena tjejen flög av, å min häst skena iväg utaheeeelvete & jag försökte hålla mig kvar & få stop, precis när jag nästan fått stopp, så kom den andre lösa hästen ikapp & då blev det tävling mellan dom, så då tyckte jag de va dags efter typ 7.800 meter att slänga sig av. så fick ta ett jävla skutt för att ramla av, haha . måste sett helknäppt ut, men där på ryggen va jag jävligt skrajj. haha så kändees skönt att landa på marken. Lite blåmärken oså får man va glad över att ha istället för att de gick mer illa.  Haaa, hästarna stack ju iväg , dom stack hem som tur va & allt gick bra. Så ibland har man tur.. :)

Sen igårkväll kom mormor,morfar, mamma & pappa hit. Så gjorde vi julgodis, marsipantomtar gör ju alltid jag & mormor,morfar.. Blev jääteesöta! :D 89 stycken gjorde jag. Morfar gjorde typ 20 eller något. haha :>  Mamma & mormor gjorde fudge eller va de heter, så jävlaa gooott ! :> Å vit ischoklad, så de smaska vi på under kvällen. Älsklingen kom även sen & sov över här tills idag, såååå jävla skönt att kramas hårt igen :) Idag gick vi upp vid 9, kollade ett vampire diaries avsnitt, sen vila vi igen. Å vid 1 hämta älsk upp sandra lysell, å jag hämta upp emely ;D Så bar de iväg till vargön, där vi skulle åka pulka utan pulka. haha stjärtlapp fick de bli & några sopsäckar. Men satans jävlar va jobbigt att gå, blev totalt slut innan vi ens var framme. haha Casillas skuttade med sina små ben i snön, såg för roligt ut .. Så fick vi åkt typ 5,6 gånger? hahah sen orka vi icke mera. Efter de var de ju dags för den hemska promenaden tillbaka till bilen också, phuuuh... Måste nog hitta någon mer skottad backe nästa gång vi åker, för man orkar ju knappt åka när man är framme ;D Aja, efter de stack vi till Jans grill & käka flötig pizza. Det var välbehövligt må jag säga ! Sandra stack hem vid 4, men emely stanna kvar, så åkte hon & jag till stallet & red lite grann. DE va denna dagen :)
Tyvärr blev de askassa bilder i ridhuset, men de får la duga. Gambler's Beauty är namnet på min nya bruuud.










baaaaaaaaaaaaaaaaaaiis <3


Kommentarer
Postat av: Emely

hahahaha hur ser jag ut i snön xD

2010-12-19 @ 23:25:28
Postat av: bea

du ser tuff ut:D

2010-12-20 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0