pirates

Idag igen på tv, mkt bra. Jack är ju förjävla snögger med sitt långa hår, visst håller ni med ? ;D Jag har alltid önskat att jag kunde va sjörövare någon gång i mitt liv, haha på riktigt.. En riktig smutsig sjörövare med feting pistol & glida runt på havet. . .De värsta är att jag gillar ju inte vatten .. Så då kanske de skiter sig . Happ .
Dagen idag började iallafall inte bra..................................JAG försov mig, JAG ? Jag som aldrig försover mig.. Men klockjäveln verkar inte ha ringt, eller så va de för lågt ljud. Casillas kom upp i sängen & jag tyckte de va rättså ljust i rummet, jag tänkte 'ska jag titta på klockan' MEn jag sket i de, för jag tänkte då kommer jag bli besviken ,att de är så kort tid kvar tills den ringer. haha så jag skeeeeeet i de ja, å de fick jag sota för antagligen.. Det ringde & jag vakna, jag stängde av ljudet , som jag trodde var alarm, men de va ju min kära mor som ringde mig .hahah, de va då jag fick se att klockan var 08:35 . Jag börjar ju jobba prick 9 , ska helst va där 8,45 när jag jobbar själv, så jag hinner fixa i ordning .,. haha . Jag for upp som ett skott ur sängen, på med kläderna o lite puder o mascara , sen iväg & slängde av vovven i farten hos mamma. Var la framme 9:05, men när kunden inte va där tänkte jag shit.. Klockan blev 9.10 , då kom hon iaf, hon hade vart hemma en sväng igen.. tur att de va någon hyffsat känd person som inte blev arg. haha . Så¨dagen börja inte speciellt bra, ingen mat i magen, inga linser i ögona.. Men dom fick jag slängt ner i väskan så jag hann se när jag skulle börja klippa :>
På lunchen åkte jag hem till farmor, där hon bjöd på julmat, å fan de gott fortfarande, med lite uppehåll emellan så går de fint igen. heh . Näe nu tar de för lång tid att skriva detta, tittar ju på pirates emellan raderna.. :D baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0