Mjölk är livet

Ja fy tusan mjölk är nog de godaste att dricka. Tänk er nu ett fat med kanelbullar & ett stort glas mjölk ! mm, men nu är de inte direkt kanelbullar jag har ätit. Utan jag har käkat kall hemmagjord pizza, de va inte fyskamm de heller ;D Men aooow farsans kossors mjölk är fan godast! Lagom fet & go, sånt känner ju inte jag, men de gör alla fespersoner;D Jag köper alltid röd mjölk från ica tex, men den är för tunn också tycker jag. JAJA nog tjatat om mjölk vafan!
Inte min turvecka detta direkt, eller jo ioförsig, jag tror jag har hittat skönaste sadeln för både mig & hästen, hoppas prövartanten tycker likadant i morgon, då vi ska iväg till sollebrunn för att pröva en annan sadel egentligen. MEN nu när jag satt i denna jag fick testa idag, så är jag nästan såld . . Men måste ju ändå köpa sadelgjordar & stigbyglar, så lika bra att åka iväg ändå. Sen måste jag till hööks en dag & fixa lite mer skit, eller kanske beställa från hemsidan, de funkar ju de också! :)
Det där med turvecka, de är så att jag har tappat min hemnyckel,jobbnyckel,hem till mor&far nyckeln!!!!!!!!! KUL . Hoppas fan jag hittar dom i morgon, eller någon snäll jävel på ridskolan hittar dom . För jag kan absolut inte ha tappat dom någon annanstans än där. Please, låt mig få tillbaka mina nycklar! :( Bilnyckeln satt därimot kvar i knippan, så de va ju en jävla tur, så jag kom hem idag.. haha knäppskalle kan man verkligen kalla sig ibland.
Nä nu slutar jag här innan all text försvinner & jag får damp .
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0