Hoho.

Det blir inga bilder idag heller . För jag är såååååå trött! Det är knappt så jag orkar se idol . MEn jag hör iallfall att Jay är kung, och mellan Olle & Minnah, så har Minnah vart bäst. Ioförsig har jag inte hört Olles andra låt. Men men.
Denna dag har varit krääävande för min kropp, inte suttit speciellt mycket idag. Hela eftermiddagen stod jag upp med nya kunder hela tiden, å trassliga hår. JOBBIGT :D Men nu är det helg iallafall!
Jag var hungrig som ett as när jag kom hem(orkade inte handla) men fanns ju knappt mat.  Så letade i kylen, hittade köttbullar.Enkelt att värma i micron, så perfekt. Men tänkte jag skulle ha makaroner också. Så då sätter man på plattan med gryta & vatten. Medans de blir bubbligt så rakar man benen, som man typ inte gjort på 2,3 månader. hahah KALLT ute , vem fan visar benen då ? . . Jaja nu är de gjort iallafall. Efter de så slängde jag i makaronerna, & då kan man ju duscha samtidigt.. ? :D Eller inte, makaronjävlarna blev som mos!! Så jävla äckligt, men jag åt några tuggor, några tuggor köttbullar med. Gav även vovven en köttbulle för jag fick klippa en klo . . Efter de slängde jag den äckliga maten i en ica påse på golvet & ställer mig i köket för att diska.. VAD TROR NI HÄNDER ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JÄÄÄÄVLA HUNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!! Undra hur mycket han kommer skita eller spy i natt...
De va ju inte så att han inte ätit något på 10 timmar, utan han åt massa mat innan. .. MEN jag får skylla mig själv. . Jag kanske också hade gjort så om jag var hund..:)

Aa.. Igår så va ju jag & älskipälskiii på liseberg, mysigt pysigt :) Men vi vann inte så mycket, men vackert att bara kolla på alla ljus & hålla sin älskades hand i flera timmar. Kärlek . Yes! Om jag ska klaga på en sak till förutom att viinte vann mycket, så var det kyyyyyyyyyylan:) Mina fötter domnade av, hade inte bra skor på mig. Alldeles för tajta. Men älsk hade ju ännu värre, haha. Så vi fick gå in & sätta oss lite ibland. . Var ju även på ikea en sväng, så älsk fick köpt en julklapp till mormor&morfar som han & brorsan ska ge. Ett vitrinskåppp, så köper morsan belysningslinga att lägga i . De vet vi att morfar vill ha iallafall .hehe.
Bara 21 dagar kvar .




baaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0