HALLÅ GUD

lyssna på mig please. Jag har bett dig om samma sak flera gånger nu , men inget händer. HJÄLP MIG , jag fryser ju nästan ihjäl! Varmare väder tack!! Det räcker faktiskt med alla jävla siffror över -10 , de är för kallt. Å JAG har på mig kläder , de är inte de.. Går med strumbyxor,byxor,termobyxor, tjockstrumpor, halsdukar o mössor. Å ja, de hjälper inte. Inomhus  är det ju lika kallt, detta fuckin hus är inte isolerat tillräckligt, å de vill jag inte kosta ut mina pengar på för jag äger ju inte de.. Känns lite onödigt då. Desutom brukar det ju inte va såna här vintrar, inte på flera år iallafall. Typiskt de blir så när jag flyttar hit, VÄNTA , nu känns de verkligen som jag skrivit detta förut.. .ursäkta ! ahah. Dagen isäg har väl vart bra, jobbat hela dagen. Sen iväg till heeeeeeesten, så va här hemma runt 9. Det är pirates of caribbean-död mans kista, dom är ju så bra! Jag tror det kommer en ny i Maj, om jag inte minns fel .
Jaja nu har jag iallafall intagit sängen med godispåsen, det känns skönt!


BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0