GOD JUL!

Julaftonen är här! Igår var det myskväll här hemma hos mor&far, med mormor & morfar.. Jag blev så trött efter maten & en grogg, så jag somnade med en mjuk filt på mig. Så jävla skönt! Idag är det den stora dagen :> Så ska sortera julklapparna osv snart. Farmor kommer ju in hit till mor&far vid 12, så ska vi käka & byta julklappar. Sen vid 3 så äre kalle anka dags, då kommer förhoppningsvis älskling, så käkar vi risalamalta till de :) Sen äre ju kan du vissla johanna, hehe, brukar alltid somna en stund där också, då är man redigt trött efter all mat. . Sen runt 7 ikväll åker vi till Nossebro för att fira jul med resten av släkten hos min kusin. . Så det blir nog nice :) Ska även till nossebro om en timma & mocka & fixa mat till hästen, samt lite goda morötter till bruden som just nu är satans pigg. Prövade lite sadlar igår, men ingen passa, så måste försöka fixa de nästa vecka igen. . Men red lite igår iaf, så jävla pigg & stark är hon så de inte klokt! haha . .. jaja.. Nu säger vi god jul & gott nytt år, så hörs vi en annan dag ! Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0