Fredagsmys

haha a kom hem nyss, helt slut. . Fick arbeta ihjäl mig på en jävla torvsäck jag skulle fylla på, men den va steeeeeeeeeenhårt ihoptryckt, fick skära skära skära. . Tog 100 år gånger 10 . haha . Yeey, skrev kontraktet idag också, så nu är affärN klar :p Tur att hon jag köpte totton av tipsade att jag inte skulle stå kvar i nossebro, utan flytta med till söderqvist, ååå fatta va mycket närmare det blir för mig nu . :P Eller a om några veckor.. Ulrika är nog glad också, hon får ju trots allt se sin gamla häst varje dag fortfarande. haha .
I morgon får jag gå upp tidigt även fast de är lördag, jag måste slå in en julklapp, städa , sätta fram lite mer tomtar osv. På eftermiddagen  kommer mormor & morfar samt mamma, vi ska baka julgodis å sånt gött. hihi, kanske man får träffa älsklingen i morgon också ? Om han vill ha kvar mig trots jag luktar snell heeeeeeeest varje dag nu. Paah inte sett han sen i söndags ? Herejööses.. ska ladda in lite chips nu o glo tv med doggidogg. baiai

Kommentarer
Postat av: emely

Jag vill träffa din tottoooo :D

2010-12-18 @ 16:35:16
Postat av: bea

snart såå :)

2010-12-19 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0