chiiiips !!!!!!

är något som jag nog aldrig skulle kunna leva utan, för det är ju djääävulskt gott! Synd att dom snart är slut bara... Idag slutade jag 30 min tidigare(halv 6) det var skönt, så kom jag iväg fort till Nossebro & gosa med söthästen. Tar ju in en häst till. Å han måste jag alltid ta först för annars blir han galen. Å de precis så jag får ut han innan det är  full fart in! Sen är det ju inte så jäkla lätt att öppna & få ut en häst & stänga innan min brud vill ut. Men idag trodde jag de skulle gå bättre, för han kom & sprang & min häst va längre bort i hagen, så jag skynda mig, men tror ni inte hon kommer travandes som ett as. haha, men han precis få ut han först. Så när jag kommer för att hämta henne så gnägga hon som fan & va jättegosig i boxen, knappt att hon försökte bita mig när jag pilla med täckena, kanske hon börjar tycka om mig nu ...haha
Min vovvsing blev också glad när jag kom & hämta han hos mor&far, fick tilloch med klippa alla klor på framfötterna utan att bli biten av han också, haha HÄRLIGT!  I morgon blire dagis för vovvsen, ska lämna lite julklappar till dom där borta med. Får ju alltid en julklapp av dagiset, så förra veckan fick alla en stor sportväska med inbroderat med deras logga. Jävligt bra & snällt! Väskor går ju alltid åt..

Nä dags för sängen. baaaai


btw, när jag åkte hem från mor & far, har svängt in på min väg & märker att jag kommer i en halv milimeter försnabbt mot min sväng, om man kan säga så ? haha så ja däcken ville inte hänga med så rätt i dikesnön & fast såklart. Fick nästan loss den själv, men näe, farsan fick komma & dra lite ibakröven på bilen, sen va de ordnat.. Så typiskt bara när man vill hem, så ska alltid något gå fel. .. pust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0