Trevlig Måndag?

Jovars, ganska jobbig med tanke på att jag sovit ganska länge under semestern. Så att gå upp halv 7 var ju inte att tänka på, nej 7 fick de bli, nej halv 8, nejjjjjjjjjjjj kvart i 8 blev det visst. Berodde på att jag inte kunde sova under natten, kallt/varmt om vart annat.. Vaknade såklart med samma onda huvudvärk som igår. Hejja, sen när jag väl kom upp & skulle ta i mina linser. Det SISTA paret, eftersom jag slängde dom andra i lördags... :p
Jag kan säga att varje gång jag tagit det sista linsparet, så tappar jag ALLTID 1 ! Så va tror ni jag gjorde idag ? Jo jag stod där med vänsterlinsen i ögat & letade efter högerlinsen som flög åt helvete... På golvet hitta jag en 3 månader gammal ihopskrumpen lins... haha jag tänkte först JAAAAAA , men det blev ju besvikelse när jag fick se att den var gammal! Så jag fick snällt ge upp efter 20 min letande & plocka ur vänsterlinsen & sticka iväg fort till morsan & lämna vovven & göra i ordning mig..
Började jobba 9, hade lunch halv 1. Så när jag for iväg på lunch så åkte jag hem & hämta posten + mobilladdaren. I postlådan låg ett brev från BREDBANDSBOLAGET . ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va fan vill dom nu då, tänkte jag. Då jag för en månad sen skickade in 520 kr, bara för jag inte orkade lämna hem modemsakerna jag fick när jag hade dom. (har telia nu)
Så a tänkte vafan vill dom nu, öppnade brevet & va tror ni står. Jo PÅMINNELSEAVGIFT 50 kr, 570 kr ska betalas innan 28 juli. WHAAAAAAT, det är den 9onde idag, och jag fick räkningen idag, eller i fredags?! Å jag har ju skickat in pengarna tänkte jag.... Så åkte hem till morsan satte mig där vid datan & va arg som ett bi. Letade upp historik på internetbanken & ja jag hittade dom 520 jag skickat in till ............BOSTADSBOLAGET EIDAR ??????????????????
Dom f******a hade fått mina pengar. ÅH va arg jag blev, dom som redan fått tusentals kronor av mig !!. Men får skylla mig själv, men visst ser dom likadana ut om man tar bort eidar.. Dessutom satt dom under varandra där jag klickar, men ändå, så onödigt klantigt! Så fort iväg till banken & fråga om jag kunde få tillbaka mina pengar. Men dom kunde inget göra, jag skulle ringa till Eidar. JAG tänkte jag.. Aldrig att jag vill säga ett ord till dom mer. Så snälla jag överlämnade det till min kära mor. haha. Jag hade nog skitit i pengarna om inte hon velat ringa.
Det löste sig tillslut iaf, kärringen i luren hade letat en lång stund , tillslut hitta hon dom..  YEEEEEY, förhoppningsvis får jag tillbaka dom fort.
Fick även ringt till optikern & beställde 6 stycken par, så jag har 2 att klanta till mig med.. haha
Sen slutade jag jobba kvart över 7. Så ja en väldigt trevlig Måndag att börja från semestern med.


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0