tjulahupp.

Då var det kväll igen då . Dagen springer iväg fort. Shiit!
Ja sen jag skrev sist, så har jag vart i Grästorp. En sväng hos mormor & morfar. Sen en promenad med vovven. Fick även handlat massa mat på ica! Eller massa & massa, endel . Lövbeff & grejjer.  När vi kom hem så blev det lite huvudträning på vovven med min aktiveringslööda. haha så kul när han blir helt slut när han grejjat med den.
Nu ligger han här på golvet & vilar, blir väl lite matdax snart .
Brrrrrrrrr riktigt kallt här inne, har satt på värmen lite nu i de rummet jag sover i, för när det regnar & håller på så här så drar det ganska kallt ..
Föresten, jag tippade på trav & keno idag. Önska mig lycka till .. Men det är väl ingen risk, vinner la 5 kr max :P
haha

baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0