Tjo lo Hej lo

va gör niiiiiiii ?
jag gör inte ett piss, sitter & svettas lite. Ush! Får la slänga mig i duschen sen , men just nu är jag otroligt seg!
Fint väder ute ju, så fort jag satte mig ute så kom de en cpgeting & satte sig på mig! Blir galen. Den stack mig inte men blir ändå galen på dom!
Funderar på om jag ska vara tjock idag & köpa mig en pizza. Typ som jag gör varje söndag. haha , får se!
Förresten förut så satt morsan & snacka om att hur hennes myggbet snart kommer börja klia. ( var ju sjukt mycket myggor & knott igårkväll) Så sa jag jag har nog inte fått några, bara knottbett. För jag får typ aldrig myggbet ju..
Kikade på mina ben för skojs skull, å jag har bölder! haha shit, va jag så god igår, de har jag nog aldrig varit, hääärligt myggis ! Har dessutom på 2 på rumpan, doooom kliar :D  Så skickade försiktigt ett sms till älski idag, hur han såg ut .. Han tog ju allergitablett innan men hans ansikte var fyllt sa han... Men då sa jag de ser ju faktiskt bättre ut att klia sig i ansiktet, än en som kliar sig i rööva .
Baiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0