Tjenixen

Som han säger i madicken va? I morgon kommer jag få massa Astrid Lindgren filmer utskickade till mig , de blir nice :P
Gårdagen började ju dåligt, men jag mådde prima sen hela dagen , så åkte hem till morsan. Mormor & morfar osv kom så vi spelade kort hela kvällen & tjööta. Sen kom även älskiii, som sen sov hos mig. Skönt att slippa sova ensam. Även fast jag fick gå upp vid 03 & göra som natten innan. Helt cp, tror de är för att jag börja med pillerna igen så har det fuckat sig. Har det ju inte gjort innan ?. Yeey, nu mår jag ju prima igen ? Så hoppas jag får en sovande natt nu. haha. :>
I morgon blir det att dra en sväng till Lidköping, ska köpa present till kussan som fyller 25 på Torsdag.
Så blir det kalas fredagen . Blir nog en jävla massa folk. Hoppas på bra väder, även fast dom skaffat tält så är det en fördel om det inte pissregnar . . + detta är min sista semestervecka, å vafan har jag fått för väder? Första veckan grå, andra veckan regning & denna ? OK någon dag emellan har det varit sol & blåsigt. Men inte många ;D Men men skitsamma, känns som sommaren redan är över. Höst & Vinter närmar sig. Men wtf vem ska klaga, julskinkan väntar man alltid på!:)


baii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0