Salamitomatpäronbanan

Yes, det är vad jag äter just nu. Salami smörgåsar med hemmagjorda körsbärstomater...haha hemma gjorda, egen odlade kanske de heter då. Å dom är så oooooooootroligt söta & goda, men läskiga att bita i! Tänk jag som hatade tomater i typ 20 år(är 21 nu) Man kan alltså ändras. Får se om jag börjar äta fesk någon dag då .
Päron&banan fil är också gutt. Appropå banan, det var ju det ordet skulle vara igår på Fångarna på fortet. Är de någon mer än jag som är usel på gåtorna? Jag ska fan klara en idag!! :>
Dagen har ju annars bestått av att köra mormor till Uddevalla. Var där runt halv 11, då gick jag ut på en långpromenad med Casillas runt lite överallt som gick . Sprang även på en joggare som jag nästan krocka med, han lukta svett & behövde klippa sig. haha!
Sen efter promenaden, så gick jag in i sjukhuset & köpte godis och en tidning. När jag kommer ut därifrån så ser jag en vinglande dam som river i sin väska(mormor) . Hon var alltså redan klar, då va klockan 11:20 typ .När hon fått såna droppar i ögat, så blir pupillerna större än hennes ögonfärg, så hon ser svartögd ut. haha.
Sen bar det av mot Trollhättan/Överby . Där fick jag handlat mina grejjer. 1100kr. paaaaaaaaaaaah!! Men nu klarar jag mig länge länge & får förhoppningsvis mkt rabatt! Köpte ju allt de jag visa igår på bilden, + fondation & en eyeliner. Fick även med en stor kroppspray från lumene som tydligen skulle lukta jätte gott.
Min fondation var slut, så fick ta en liknande. Sen så hade dom gjort om dom också, därför dom inte håller lika lika bra längre? aja alltid ska dom försöka göra grejjer bättre, så blir det sämre! Men men dom är bättre än andra jag kört ändå!

Köpte även godis till Casillas , en ny klicker eftersom mina alltid går sönder! Och en spårlina fick det bli. De som är dåligt är att dom är ju för långa. Ska se om jag kan kapa av min en bete.

Fan säger då de, varför ska allt kosta pengar egentligen ? så dåligt... Jag hade kunnat jobba gratis om alla andra gjorde de & allt va gratis . hejja , är lite småsur för min bil har gått sönder igen. Den går att köra, men det sprutar rök ur avgasaröört! Så förhoppningsvis blir den inlämnad i morgon! Håller förövrigt på att spara till en ny bil(inte ny) men nyare än min iaf. Har ju kört mormor&morfars micra idag, haha så söt bil de där. Men jävligt liten & snabb.


hepp höpp.baii















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0