Rena rama roffe

Börjar snart.. Han var ju med i den filmen i 5an igårkväll, han passa inte som polis . :p Han passar bäst som rolf bara.
Har suttit & gluttat på ikeas hemsida o jotex. Funderar att ta mig en tur en dag till ikea eller ullared. Ska fråga morsan om hon vill följa med .  Handla massa julgrejjer & sånt sen också. Dee är kul ! Kanske man kan ta en tripp till Stockholm nu i höst. ÄLSKAR STOCKHOLM på hösten. När alla fina julskyltfönster är framme. Var ju alltid varje år förr i tiden ;D Men är nog dags för det igen känner jag. Va så mysigt!!

Jaja detta köpte jag idag iallafall, även fast jag inte har råd till skiten egentligen, så måste man fan unna sig lite ibland! Funderar även på att dra rallylydnad kurs för mig o vovven , om de fanns plats kvar! Sånt kostar ju också.


Gardinen & stolsdynor i samma & en badrumshylla.







baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0