Refreshers

var ett tag sen jag åt, men sitter & smaskar på en sån nu . Åt även en findus låda, svårt att gissa vilken ?
OST SNITZEL OFC ;D  Men idag var jag inte sugen på snitzeln, det är ju dom fyrkantiga små potatisarna som är godast att blanda ihop med bearnesåsen & broccolin ! Yeeys.
Efter att jag handlat i lidköping förut så kom jag & morsan på att vi skulle göra utklipp med bilder på kussan, & sen sätta huvuden på andra kroppar & klippa ihop roliga texter. Så det tog jävlarimig minst 3 timmar ute i solen, sen blev det svinkallt helt plötsligt?. Men det tog nog 4 timmar innan jag fick klistrat fast allt i kortet vi köpt, så mina naglar är fyllda med karlssons klister..  MEN nu är ju allt klart iallafall , skönt !
Morfar ringde även förut & sa att han hade bilbingofeber.. haha men jag orkade verkligen inte idag, har ju redan vart i lidköping en gång, så jag sa i morgon i Mossbrott istället. . Förstår inte jag har ju blitt förskyld i ena näsbörren, kan de vara älski som smittat mig. ? snuft :/ Hatar förskyldning, blir ju så laam!
Men ska försöka & inte vara allt för lam i morgon. Ska försöka få tvättat all tvätt jag har i skåpet, någon gång ska la jag för fan ha tomt där inne ! 
Noe har väl inte så mkt mer att säga nu.
Min gosvovve ligger utsträckt i soffan här, jag ska väl ta & göra likadant :>

baiiu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0