Rallylydnad

Första kursdagen idag. 6-8, eller närmare halv 9 blev klockan, efter att dom fått busa lite med varandra i hagen det sista.  6 stycken är vi. 3 småvovvar & 2 golden, sen ska det vara med en till men hon kommer om någon vecka, så blir kul o se vilka dom är.
Yeey, det var iallafall väldigt bra träning & kul var det :) Även om första gången alltid är lite klurigare.
Sen eftersom när Casillas är på hundagistet, så är det ju BARA buuus när han är där torsdag/fredag. Men han skötte sig mycket bra idag ändå, så de är jag glad över ! =) Matte va nog skönt att få vara med , för när Tina skulle visa lite hur man kunde göra så dom satte sig exakt rakt bredvid, dåååå titta han på mig hela tiden. Gossegriiis . :p hehe men enkelt när man väl lär sig, att handen för hunden rakt. Så nu blir det att träna en vecka på dessa grejjer. Det har jag ioförsig gjort nu lite innan, men man kan aldrig träna för mycket.=)
Kraken ligger stendäckad på golvet & kommer sova lugnt i natt.

Jag med tror ja .
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0