Rally ^^

Tjoo. Har ni vaknat idag? bööh, det hade jag inte gjort om inte klockan ringt. Igår va jag sjukt trött efter tvtittandet, men precis när jag somnat så börjar vovven morra skälla lite. Jag tänkte vafan är de nu då..... Då skriker det runt hela huset, antingen en katt som låter som en griiis skriker eller en hare. Vetefan hur en hare skriker men. . Iallafall djuret blir jagat runt huset upp på båda mina altaner, det dunkar som fan. Sen sitter de precis utan för burfönstret & att jag inte dog va de lät. + då en hund som skäller så jäkla mycket så de inte klokt! :p Men jag var fan rädd också, de lät verkligen som om dom skulle komma in genom väggarna. Inte fan våga jag gå ut heller, jag skrek bara nuuuuuuuuuuuuuuuuuu äre bra , både till hund & dom andra. haha sen höjde jag tv, så vovven lugna sig. Shiit. .. Så var det roliga när man precis somnat. Som tur va somna jag om, till 02 ?? hallåå , jag får fan aldrig sova hela nätter längre. Då va jag tydligen pissenödig så fick gå upp. .åh mkt irreterande . .
Så därför är jag lite grinii & trött idag. Men tur att jag har ledig dag i morgon. Blir väl inte ledig direkt, skulle köra mormor till uddevalla sjukhus vid halv 10 typ, det tar la 1 1/2 timme, sen måste jag in & köpa fondation, den e fruktansvärt slut, haha har grävt med tops i flera dagar ! ;P Men det blir nog bra , får ju ledig eftermiddag då kanske.. Tar förmodligen med voven till uddevalla också, kanske hittar någon bra promenadstig man kan gå ..
Fick även reda på att jag fick en plats i rallylydnadkursen. Så får vi se hur de går, är nog jävligt svårt, spec med en hund som gillar att dra när det finns andra hundar i närheten. ( http://www.rally-lydnad.se/ )
Men de blir nog kul iallafall :p
näää nu är lunchen snart slut, så baii på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0