RAAPII:>

Äter potatisgratäng & ostkex just nu. namm :>
Det blev inget målande idag...orkade fan inte, & jag orkade inte va hemma. Så jag tog vovven & åkte till mormor & morfar vid 1. Så vart där till halv 7 =) Mysigt, det började regna när vi satt ute på altanen, & sen började det åska. Jävlar va längesen jag hörde åska . .Min pluttis blev nervös av åskan, så vi fick gå in tillslut. :)
Shiit va mätt jag blir här mellan raderna. hehe. rap.
I morgon då, undra sa flundran hur vädret blir i morgon, hoppas verkligen på fint fint fint fint, så man kan ha klänning & inte frysa ihjäl, å inte bli myggbiten . För det kommer ju oftast mer myggor när det är så där äckligt kvavt väder. Men jag har ju sån tur att dom gillar inte mitt blod särskilt mycket. Dom tar mig när det är kris & inte finns någon annan . Men min älski är ju allergisk så han får ju stora jävla bett som svullnar, så nog bäst för honom att ta tablett innan vi åker . Icke glömmaa :>

Baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0