PIZZAAA !

Heh, lite pinsamt att ringa Jan idag igen & beställa pizza, med tanke på att jag ringde igår & beställde en jävla massa mat :P Men va ju så gött. Kolla bara. Finns väl ingen som tackar nej till en feeeeting! Blev mätt & glad iallafall, heh. Huvudvärken har gett med sig också. Peppar peppar ta i trä. (huvudet)  . . Kollade på en film medans jag åt också. PS hette den, jag trodde det var ps i love you först. Men den hette tydligen bara PS :D Men denna var ju romantisk också. Så jäääte sött!







YEEY. Det var ju en lek i fredags på kalajset, då skulle vi gå med planka mellan låren & ha en kapsyl på ögat. haha. Och jag tror alla som gick så fick blåmärken mellan låren. Haha mina är idag gulliila. ! Shit va ont de gjorde igår. Men igår såg dom inte så farliga ut. Fick även till så det såg ut som jag har blåmärke på röven. Visst ser det ut så ? :D hahaha.





Ja ni andra har nog också en liten röövspringa på benet ? ^^




baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0