Nyss hemkommen ifrån Mossbrott

Har ju vart på bilbingo . Tyvärr vann varken jag eller morfar någonting. Morfar var nära en gång, men jag hade väldans otur. Gud tyckte väl det räckte med travpengarna? haha:> Men det var en trevlig stund, 3 timmar har man slått ihjäl iallafall . Vovvsen var såklart med. Även fast jag gick 1 timmas promenad precis innan bingon , så var han pigg ändå :> Haha, men med lite mat/ben & vatten så är man ju nöjd? :D Bra träning med bilar som tutar , lite läskigt men tyst var han när bilarna tuta. FÖrutom en gång då en gubbe med grön reflex kom & smög bakom en bil, de va läskigt.. Japp det var de. Nu har jag precis ätit en smörgås så dags för sängen nu, öga går i körs.
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0