Nu är det änna dags för sängen :p

Är nyss hemkommen ifrån farmor. Hon fyllde 84 år idag, så har käkat smörgåstårta , tårta & massa godis. Så hela magen e svullen nu & ögona hänger. Har vart så trött hela dagen, sjuukt trött! Tur min lunch va ganska lång idag, så jag hann vila mig lite. .
Igår va Sandruuuush & Emely här, Bleona sandras vovvepovve & Casillas fick busa med varandra, medans vi andra tampades med alla cpgetingar. Helt galna, men den som flög mest var nog Emely. haha .. Mysigt att dom kom hit iallafall  ! :)
Sen följde jag med till trollhättan för & kolla på korpmatch. Matchen skulle börja 6, var ju där i tid. Men jag hann se 10 min typ , sen va de klart ? Tänkte vafan äre häääär. Stor idé haha. Men hann se när älski gjorde ett mål iallafall.
Tydligen började matchen halv 6, men det stod det inte i mitt sms ;D  Så efter de åkte jag & älski hem kollade lite lost & sen va man trött. . Är ju lika trött nu, så det blir att stänga av här nu ..
Fredag i morgon.
Lördag om 2 dagar, då äre kräftskiva/släktkalas på kvällen , med Ängalundsläkten, mammas kusiner barn & barnbarn. Shiit.  Hoppas på bra väder igen. Det är ju även Agustifestivalen i Grästorp, så blir väl att åka & kika lite grann på dagen om de fint väder dvs...  Var inte där förra året alls, annars har vi ju vart med på karnevalståget 2 gånger ..;D Hade tänkt i år också, men vi var för sega, sen kom ju de här kräftskivekalaset också.. Äter inte ens kräftor. haha..

nää baii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0