Nattinatten ;D

Natten till igår a igår = onsdag. DÅ när jag skulle sova, & precis somnat till p3p4 i mobilen. DÅ skäller Casillas som ett as, & vägrade sluta. Jag tänkte skäll på bara ifall de är någon här. haha så jag drog bara täcket över örona & blundade hårt som en idiot. Vadå mörkrädd? japp! Så jag somnade väl vid halv 4 eller något & vi sov till halv 1 på dagen. Shiitt va trötta vi va . Så upp & ut med vovvsen, sen in & gjorde i ordning mig , sen åkte vi iväg till Trollhättan. Var framme 2, då det plötsligt var vaarmt som satan ute.  När jag åkte hemifrån så var det lite kyligt så hade ju tröja på mig. Så efter en 30 minuters stadsträning med vovven så va jag fan svettig , haaha & Casillas tunga hängde en bra bit ner. Sen kila jag iväg & köpte 2 sallader i salladsbaren & åkte iväg till Älski som jobbade. Så Casillas va riktigt lugn där i gymmet efter den jobbiga promenaden. haha :> Men som vanligt så hittar han bollar överallt, en squashboll, LITEN jävel,lätt att svälja så den fick han inte ha , fick kyckling & ett ben istället , så va han nöjdeer.. Såklart sa min älski att vi skulle till Strandgatan på kvällen för turken fyllde ju år ? , paah kunde han inte sagt de innan jag åkte då, så kunde jag ju väntat till kvällen istället. Men noe ;D Åkte hem vid 5, lämnade vovven hos morsan, var där till 7 sen åkte jag till Troll igen & satt i strandshiteet några timmar . Åt igen, denna gången åt vi nacotallrik, MUMS, men starkt. Så får väl se hur min mage mår i natt...hehe. . Sen skulle dom andra som inte ätit, till MC DONALDS såklart. Där satt vi ute ett bra tag också. Men det var faktiskt jäkligt skönt väder ikväll/igår. Blir krångligt det är med idag, igår & igårnatt, då klockan är över 00 nu ju. Oj jävlar den är ju 01:38...  Tur jag har några dagar kvar att sova på. Godnatt
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0