Morniiing på er.:p

Ska bara klaga lite först. Varför beteér sig folk som att dom vet så mycket bättre än andra, bara för dom har vart med om det & tycker det vart jobbigt ?
Vissa personer är inte såna som klagar hur jobbigt det än är, dom berättar inte för alla :D Men vadå då, man ska väl vara optimistisk ? sitter man och tänker hur jobbigt det kommer bli & nej man klarar ingenting. SÅ klart som fan blir det så? FAN va lite mer posetiva & sluta klaga på dom som är så här glada & försöka förklara huuur det är, bara för att man vart med om de, DÅÅÅ VET MAN PRECIS ;D Nä fifan . Folk ska skita i andras liv, & leva sitt egna jobbiga! Så äree! =)

Happ!
Jag är vaken, men min doggi sover ? Hallööö snacka om att va trött! Ok jag va ju & hämta han vid halv 1 i natt hos mamma, men det är 12 timmar sen nu. Gosegriisen ska jag väcka med att säga, piiiiiiiiiiip under täcket. Så kommer han & nöffar .
Annars så vetefan om jag orkar måla idag, men det ska ju bli färdigt någon gång. Så kanske, kanske inte :/ hummf. Får se på detta. Blir väl att ta sig något att äta här först iallafall.

bai



Kommentarer
Postat av: Bella

gilla ;)

2010-08-05 @ 23:48:29
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: bea

hehe ;)

2010-08-06 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0