Mätt Mätt !

Idag var vovvsen på hundagiset efter 6 veckors semester från hundar ;D Han var mkt mkt glad när jag hämtade honom, sprang till bilen själv & hoppade in ^^
Vi var väl hemma runt halv 7, då ställde jag mig & stekte lövbiff i vitlöksås & koka spaghetti, lövbiffsgrejjen  snodde ifrån någon blogg. ;D SVINGUTT var de! hehe, så nu sitter jag här mätt & glad.
Blev massa över också, som jag & morsan kan äta på lunchen i morgon! Toppeen;D



Dagen har varit ganska jobbig, med senila tanter om vartannat.. Morsan hade en kund som satt inne i lite mer än 2 timmar, permanent o grejjer. Hon sa minst 50 gånger samma saker, hela hela hela tide. Så ska man svara på de varje gång också. haha shit för att bli gammal, hoppas jag inte blir sån.

Har tänkt att slänga mig raklång i soffan nu & se på sex and the city 2 nu.
baii & godnatt folk
Så här ser blåmärket ut nu. hahaha, igår när jag skulle lägga mig så blev jag skiträdd , trodde det var något kryp på båda låren.. Men ja de va j de fula blåmärket.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0