Mätt från smörgåstårtan

Yes. Nu har man smockat & ätit sig mätt igen! Kom nyss hem, & en väldigt överlycklig hund stod i dörren med en flippflopp i munnen. Han hälsar knappt för han måste hitta något bättre att visa, som han kan bära. Så in springer han i vardagsrummet med toffeln, neee inga skojjiga grejjer där, så in i köket & spottar ut tofflan & in med en boll + en liten orange elefant DÅÅÅ va han nöjd, så då kunde han gooosa med mig lite. Sen ska han ju ha sin givaktgång med grejjerna, bort o fram & tillbaka igen. haha sööta hundjäkel , hoppas på många fina år!
Har alltid på tv, när jag lämnar han själv, så det är lite ljud. . Så tydligen är det en film som heter Shoot'em up, någon amerikansk actiondrama står de. Jag satte ju mig direkt här vid datan, så hör jag plötsligt hur det stönar från tv. Så jag slänger ett öga på tv, Ja då är de en man & kvinna som har sex, å stönar nått förbannat, sen öppnas en dörr & en mördare står med pistol & ska skjuta dom. Då har tydligen mannen i sängen en pistol & börjar skjuta samtidigt som han håller på med bruden.  Så dom fortsätter där , hon stönar & han skjuter på folk som galningar tills alla är döda. haha helt sinnesjukt ju, fan är det för filmer som går så här dags:D
Dags för sängen för mig nu iaf, är riktigt trött. Upp tidigt i morgon igen. MÅNDAG :(
BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0