Måndag

Tjaa. Kom nyss hem från Lidköping med mamma. Vart & handlat presenten till kussan. Blev lite personliga grejjer för vi tror att alla kommer typ köpa grejjer till deras hus dom ska bygga . Eller presentkort osv :p Men visst tycker man det är skoj att få personliga saker när man fyller år . Det försvinner väl aldrig? ;>
Var även på body shop en sväng , åååh va jag stör mig på dom som jobbar där. ALLTID så PÅ & förklarar saker som man fattar själv? Sen ska dom pracka på en massa saker bara för det stödjer någonting, kostar bara 85 för en handkräm. Visst det är bra, men man får inget sålt om man prackar på folk. Sen att hon gav oss schampo & balsam som var gjort på natur, det kan väl inte hon veta att vi är frisörer, men guuud jag var bara tvungen att säga i dörren när vi gick till mamma 'synd att vi är frisörer då & säljer mycket bättre miljövänliga schampo KEVIN MURPHY' haha nää fifan orka sånt folk som tror, att man inte förstår att dom använder sig av sin säljarmun bara :D
JAJA nog om det.
Innan vi åkte så kom postbilen till mig & lämnade mina underbara filmer ;D haha. Har inte öppnat paketen än, men det blir väl att kika så dom funkar senare :D
BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0