Magproblem

Jo gårkvällen sluta inte så bra. Började titta på filmen, & kände hur magen började krampa & bubbla som min cpmage INTE gör så ofta längre, tack vare vissa grejjer.
Men igår va jag ju skev & åt typ 3 bullar på salongen, sen feta pommes & korv, efter det en krämbulle ? Hallååå, de kan ju inte sluta mer än i kris. Sen om man vart stressad på dagen hjälper ju inte de heller till direkt;D
Så tillbringade 1 1/2 timme minst på toa för att rensa tarmen. GUD , hoppas det är lindrigare att föda barn, för är de inte de då kommer jag DÖÖÖÖ av smärta. Innan man ska föda kan man få sån här tarmrensning av sig själv också, de kommer jag ju garanterat få. Så jävla nervös som jag är så kommer jag säkert skita ut ungen på toa.  haha ne fyfan nu ska jag inte snacka mer om detta .

Min älsklingsvovve ligger & sover med en boll i munnen & snuttar sådär när han sväljer. haha orka sova med en sak i munnen. .

Hepp dags för att göra ? Inget.
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0