Lördag.

Sitter hemma hos morsan för tillfälligt & ska käka lite middag.
Igårkväll så lämnade jag hunden här & åkte iväg till Sandra. Där spelade vi några roliga spel, klockan sprang iväg väldigt fort. Hon jobbar idag, så därför skulle vi inte stanna så länge igår. Max 23. Men näe klockan sprang iväg till 00:15 typ . Shit. Så blir det när man har roligt :)
Sen körde jag hem älski & sen emely. Men fuuuck vilken cpdimma de va, sådär på halva vägen lite då & då.
Så när jag lämnat av emely, så körde jag den lilla vägen hit. hahah fan va rädd jag var, hade på dimljus OCH helljus, men var ju ensam så ;D Shit va dålig sikt, jag tänkte hela tiden, 'måtte de inte komma ett djur, & måtte jag inte få stopp på bilen eller köra i diket' Mitt ute i ingenstans. haha :>
Kom fram tillslut iaf !
Idag vetefan va jag ska göra, kanske älsk kommer sen ? Mamma gapar precis 'diiiiiiiiiiiii ska dööööööö!!!!!'
Farsan hade precis sagt'öppna fönstret till getingen' haha.. Dom har invaderat här, hur mkt getingar som helst!!
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0