Klockan är halv 5

OCH JAG ÄR HEMMA :O ! Skulle ju jobbat till, a vet inte när. Men rättsålänge iaf, hade en kund halv 4, skulle plocka ur löshår o färga klippa osv, men som tydligen hade ramlat så hon kom inte.. Gäsp, förlorade pengar, men va gör man. Fick åka hem iallafall. Så nu sitter jag här med tvätt överallt, mjölk & choklaaad ;D Sen ska jag göra det otroligt roliga nu, betala räkningar....paaah ,Hemskt att se pengarna försvinna bara sådär. Men sånt e livet :p
Ikväll börjar ju Fångarna på fortet samt time out!! Älskar dom programmen :D Så kommer bli mycke skoj tvkväll :)
Igår va jag förresten i trollhättan , var där runt 20.30, då köpte jag & Sandra pezzzaa , ovanligt va . Sen gick vi hem till henne & kolla film. Älskiii kom sen också, min sötnos .  Så de va en lyckad kväll!
återkommer senare baiis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0