Ja jag lever

Men igår var det fan knappt så jag levde. ahaha, satan va trött man var. Det var nog alla ioförsig. Jag klarade mig ifrån att spy iallafall, å det är ju alltid ett + :D
Kalaset var skitroligt, 7 kamp & grejjer som vanligt. Mitt lag förlora, ahah, men det ska ju någon också göra..
Dom hade ju köpt ett nytt partytält så när vi precis hurrat där inne för Gisela  & alla ska sätta sig. Så när morfar sätter sig så trillar stolen bak, och med i fallet drar han med sig en kille som satt bredvid, & han blev så chockad så han hällde öl på morfar. hahah. Gudaars va roliga dom såg ut. Krävdes ju ett antal gubbar för att morfar skulle komma upp. . haha men tur att det gick bra iallafall, det är ju ett minne man aldrig glömmer..=)
A det var en lyckad kväll iallafall. Jag tog massa kort med brorsans kamera, men får la se när dom dyker upp :p
Igår så slappa vi hela dagen typ, & på dagen sa jag till morsan ' SKA vi inte köpa 3 flötiga pizzor ikväll' Så de gjorde vi ;D CPGÖTT , och fan va mätt jag blev..
Sov över här hos mamma tills idag igen, så ska hem & hämta min mobilladdare & duscha , sen tillbaka hit igen då det blir middag med mormor&morfar ...
När jag somnat igår så fick jag sms av älski va jag gjorde, å de va lögn till fan att jag kunde stava till sover. så det blev en jävla massa ord. haha roligt att se sen ^^
baii

Kommentarer
Postat av: Bella

Men ldk ligger ju lika långt bort som gbg gör härifrån:P

2010-08-08 @ 16:53:24
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0