Hemma från kräftkalaset

Här ligger jag i sängen, inte yr inte spynödig förtillfälligt. Så jag klagar inte, jag är bara trött. Med tanke på att jag gick upp 8 i morse även fast jag va ledig.heh. Var ju i Grästorp med Mikaela & kolla små stjärnorna i världens regn. haha. Sen gick vi & fikade, åh herregud va jag åt. Trodde ta mig fan allt skulle komma upp ur halsen direkt. :D men så jäkla gött!! Sen handla vi & jag åkte hem till morsan. Började fixa lite, inför kvällen , sallad osv..
Sen kom älsk & jag for hem & duscha så man inte lukta svett :P Vid halv 6 åkte vi ffrån grästorp med 6 pers i bilen, trångt som fan men gick ju fint. Mormor fick köra hem, gick lika fint det, trots hon aldrig kört min bil. Å sen mötte vi kor som sprang på vägen, ... ringde polisen som tog typ 100 år innan man kom fram för att prata med en riktig.. :p
Men iallafall det var en hel lyckad kväll eftersom vädret vände totalt & solen sken upp mellan alla moln! Lite råkallt blev det när timmarna gick mot sitt slut, men ändå de va helt ok! Förresten jag kom på nu, jag vann ett pris i tippspromenaden trots att jag gick med flera andra. En liten vinflaska, men den glömde jag därborta ;D haha skitsamma! Dricker ju typ ändå inte vin så inte hela världen;D

baiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0