Helgen går alldeles för fort

Det är ju redan Söndag nu för klockan är ju över 00 . Idag den 29 agusti fyller min kära morfar år! Så om 19 timmar sitter jag förmodligen på kalas & äter smörgåstårta . hehe .
Lördagen då, jag vaknade med huvudvärk . Inte så konstigt då jag förlorat massa vätska. Sen runt 2 kom morsan & hämta mig(har ju ingen bil än) så käkade vi lite & vila, sen gick jag upp & börja fylla på vatten i bubbelbadkaret. Runt 4 kom älski, sen bubbla vi i badet i någon timme. Så jäävla skönt , man är helt trött i kroppen . Tänk om man kunde ha sådär ljummet vatten på gardis? hade ju inte vart fel.. :P
Efter lite kortspel & tårta, så åkte vi hem till mig, kollade färdigt filmen Salt. 2 gånger har jag sett den nu . Den e grömm :>

baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0