HELG

Jahapp då var det helg. Jag ligger här i sängen med svidande ögon. Funderade om jag lipat nyss, men nej då, linserna som skavt & tröttheten som kallar. Var så sjukt sjukt trött när jag kom hem , slängde i mig lite godis & blev faktiskt lite piggare. Åkte hem till mor & slängde mig i soffan . Vi kikade på Dobidooo först, sen blev det en film som hette Efter Bröllop. Den var riktigt braaaa ! Värd att se faktiskt.
Nu funderar jag på om jag får sova en hel natt .. Igår la jag mig halv 1, jag vaknade utav en dröm & trodde det var morgon.  Tittar på klockan och ser att den är 2 !! Fan va arg man blir då, sen vakna jag vid 4a å sen vakna jag inte när klockan ringt. Hade stängt av den men, sen somnat. Tur att det bara var en kvart extra!
Just nu vill jag bara ha kyla, höst , vinter , mörker(ok de mörkt nu) tända ljus , tjocka plädar , filmer, å det bästa av allt FÄSTINGBEFRIADE !!!!!!!!!!! Åh va äckliga dom är, kan dom inte låta min vovve va ifred. Nu var det en liten som satt på han förut, å de hade blivit en liten bula .. Å så va den så liten så den sprack så fort jag nudda. Så får se om den värkt ut  i morgon. Hatar dom kräken!!
Hur faen ska man sova i natt, har fått nackspärr. .

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0