Godmorgon

Sitter här i soffan med en vovve & ett vaniljljus tänt. Köpte några doft ljus från ikea för typ ett år sen ?  Å dom varar än, eller a det stora ljuset ljuser snart sin sista gång. Så får bli en sväng till ikea när jag orkar igen :>
Fixar även wanted filmen till morsan, jag hade lyckats bara få med halva filmen. För jag köper alltid skivor med för lite minne. . Jaja. Om en timma kommer morsan & hämtar mig , som sen kör ner mig till Grästorp.
Det är typ 8 grader ute bara, så ta på sig varmt blir det! Här inne är det 18 grader, så nu är det nog snart dags att tända brasan igen + sätta på några element. Brrrrrrrrrr.
I morgon börjar även rallylydnaden, hoppas det är fint väder imorgon kväll. Så man slipper bli blöt & frysa..
baiui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0