Godmiddag

Har precis satt mig ner, för att andas ut här i soffan med digistive kex & ostsmörgåsar & en välbehövlig inpackning i håret, phuuuh! Gick upp 09:30 idag. Kom på att jo grästet har fått vänta alldeles för länge, samt har det regnat. Men idag tänkte jag nu jäävlar ska de av. Så först slängde jag in en maskin tvätt sen ut & börja klippa. Shit va ansträngande är, fick fan huka mig för jag blev så anfådd & yr.. VADÅ kondition;D ! Vovvsen sprang runt & skällde en stund på den otäcka mackapäären! ;D Såå klart alltid stå mitt ivägen också. haha ..
Sen efter de fick jag damp på all smuts här inne, så ut med mattorna & plockade i ordning, dammade, damsög & skurade golven. Gaah. Rensade avloppsbrunnen i duschen också, de har jag inte gjort sen jag flytta in, hahah snacka om vidrigt : )
Så blev tvätten nyss färdig, hängt upp den ute, förhoppningsvis så börjar det inte regna . Har även slängt in en ny tvätt i maskinen, fan. Jag tror jag har 3 maskiner kvar :(  Men men det tar sig.
FÖRESTEN , jag & mamma tippade på trav igår. Hade alla rätt , sååå typiskt att inte utdelningen var större , alltid är det så, när man väl får alla rätt. Men vi fick 1670 att dela på ändå, då vi satte 50 kr var. BRA ändå :) hihi.

Under denna text tog 2 1/2 kex slut, haha. Så nu fortsätter jag.
baii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0