Fan va trött jag är

Riktigt riktigt trött. Så hoppas kunna sova skönt nu! Hade iof vart skönare med älski här, han åkte hem för en stund sen.  Vi fick kikat några Lost avsnitt, det var längesen.... Men får la bli fler snart igen! :p
Ligger här i sängen & är jävligt hungrig också, kul så här kl 2 på natten . . Noe får väl stänga ögonen & vakna om ett par timmar igen & äta ;D
Morsan kommer hit vid 10, ska hjälpas åt att klippa gräs, & sen plocka i lite ved. Slängde ju ner dom i en grop för ett bra tag sen, där det ligger stenar & massa gräs. Där jag absolut inte vågar börja plocka i, eller jo jag har plockat upp några. Men det är många kvar, & jag tror det finns ormar där i... Livrädd för dom ju!! När jag & älski va vid Öresjö så såg vi en orm i vattnet. ÄCKLIGT!

Noe dags för sängen nu...
ps. Jävligt sött att Linda & sin Robin Gifte sig idag, eller a lördag. :>modigt!





baiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0