Fååårtet slut

ja då var fångarna på fortet slut. UNDERBART program! haha, men fifan jag som hatar ormar, jag rös som en idot & skrattade samtidigt .  Electra va så rolig ju'dom anfaller mig' haha så säger agnetha 'vaaaa vänlig eller snäll mot dom' haha så säger Electra med rädd röst 'heeeeeeeeeeeej heej heeeeeeeeeeej hej heeeeeeeeej hej heeeeeeeej heeeeeeeej till varje orm. hahaha ! Undra sen när bloggarna ska va med, om dom vågar göra nåååågot tro :p Dom har ingen chans tror jag. =)
Just nu är det time out, hade fan glömt av att de var efter ju !  Har cpont i magen också, skulle vilja sova i 100 år som törnrosa känns det som . Men hepp, jobb i morgon igen! Någon mer än jag som tänkt på att julafton är på en fredag i år, keeeeeeeeeeeewl, 2 dagar ledigt typ ? !!

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0