Dagen blir inte alltid som man tänkt sig..

Precis nu, så skulle jag nog åka ifrån Lidköping och hem. Men så blev det inte... Så tråkigt, för idag skulle jag & Sofia börjat simma. Jag har velat de länge, har prövat en gång med morsan. De va bra i Lidköping osåå, men morsan va ju så feg så hon ville inte simma så långt från kanten som man var tvungen att göra.. haha
Men idag då, vi hade ju kollat upp allting tider osv, det stod på dörren att dom hade öppet. Men när Sofia kolla hemsidan idag, så stod de att dom öppna 30e. . TYPISKT. Packat badväska å allt. haha men men, får bli om några veckor istället.. Sen så var de nog inte meningen att vi skulle simma idag. För jag blev sen på jobbet idag.....Jag stod upp & arbeta från 14:15 till 18:30 utan att sitta en minut ens.. Fyfan va ont i fötterna jag har.. Kunder vet inte ibland hur svårt det är att avfärga & färga å hålla på, det sliiiiiiiiiiiiits förbannat ! Och ett resultat blir inte perfekt direkt. Sen är det jävla svårt när kunden färgat & gojsat huur mycket som helst hemma. . Håret är inte lite preparerat . Så sen när det inte blir som dom tänkt sig, även fast det blivit mkt ljusare.. DÅ känner man sig usel. Så ska man börja göra det ännu ljusare, inne i huvudet veet man att det går inte utan att håret blir fuckat totatlt. Men de är ju inte lönt att säga till kunden. Nej för kunden vet ju alltid bäst. Å sen att dom står & kollar & tror att dom vet själva när slingorna är klara, 'ööööööööh gör de hemma typ om ni är så jävla bra' ?? (skulle man vilja säga) ..  Så jävla less man blir ibland...NÄÄ nu har jag fan spillt färdigt. Denna dagen gjord & bättre dagar blir de. 
fick iallafall se söt bebismage idag . :) 

baiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0